fotoarts.pl - forum fotograficzne :: Zobacz temat - CZ Jena DDR SOnnar 2.8/180 - jakie dokładnie parametry?
forum fotoarts.pl

FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: katalog stron foto

CZ Jena DDR SOnnar 2.8/180 - jakie dokładnie parametry?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum fotoarts.pl - forum fotograficzne Strona Główna -> Fotografia tradycyjna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dedeKrk

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

PostWysłany: Nie Kwi 11, 2010 12:45 am    Temat postu: CZ Jena DDR SOnnar 2.8/180 - jakie dokładnie parametry? Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie.
Od razu przyznam, że nie jestem maniakiem fotografii. W porządkach wiosennych natknąłem się na cacko opisane jak w temacie.
Chcę dowiedzieć się dokładnie, jakie ma parametry, żeby móc go sprzedać, bo po co ma się u mnie kurzyć.

Na wygląd zewnętrzny to wersja taka jak tu: http://www.allegro.pl/item987908965_aj_tele_carl_zeiss_jena_sonnar_2_8_180_psix.html

Wizualnie nówka - bez żadnych obtarć, rys itd. Są dekielki, futerał.

Z tego co wyczytałem na sieci, to jest to wersja starsza i nie electric tylko auto, co można zdaje się poznać po stylistyce (brak "zebry").
Nie mam natomiast pojęcia, czy jest to stało czy zmiennoogniskowy obiektyw (coś takiego podobno ma znaczenie, ja nie mam o tym zielonego pojęcia Very Happy)

Pytanie: na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę i jak wogóle sprawdzić, czy jest w pełni sprawny, żeby się potem nie ogłupić przy sprzedaży Wink Po czym poznać, czy jest z adapterem czy bez. Itd.

Z góry dziękuję za pomoc Smile

PS. Gdyby ktoś był zainteresowany, mogę wystawić na allegro za satysfakcjonująca cenę, ewentualnie sprzedać z ręki do ręki w Krakowie lub Wieliczce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
weesee

stary wyjadacz
stary wyjadacz

Pomocy: 42
Aparat: na film zwojowy